ZielonePudełko od Grześkowiaka jak również Łosoś po hawajsku Graala – radzę unikać

Posted: 2010/08/27 by wildwezyr in Zwykły wpis
Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
ZielonePudelko.pl - ratuj się kto może

ZielonePudelko.pl - ratuj się kto może

Czasem coś polecam i czasem odradzam. Dziś zdecydowanie dwa produkty, które odradzam!

Naciąłem się, okropne, uwaga, unikać, strata pieniędzy!

Co ciekawe – są to produkty zapakowane elegancko, nowocześnie, atrakcyjnie. Aż chce się uwierzyć, że to co narysowali czy napisali na opakowaniu to sprawdzi się w środku. Wielkie rozczarowanie.

Na stronie grześkowiaka (aż sobie założył domenę ZielonePudelko.pl na te swoje „surówki”) czytamy:

Zielone Pudełko.pl pozwoli Tobie być fit i jeść zdrowo wszędzie tam, gdzie akurat jesteś.

No między innymi takie kwiatki tam są. Otóż -jest się super fit, bo wszystko ląduje w śmietniku. Żona się dziś skusiła, a dowiedziałem się o tym sam, bo nie dała rady zjeść nawet połowy (choć się zawzięła, chyba chcąc być fit). Tak dokładnie to było to zielone pudełko z serem Feta i sosem Vinegret.

Tak jak domena ZielonePudelko.pl jest ściemą – przekierowuje do surowki.pl, tak samo pudełko też przekierowuje do kibla, a w najlepszym razie – śmietnika. Odruch wymiotny!

Łosoś po hawajsku Graala - nie warto

Łosoś po hawajsku Graala - nie warto

Drugi produkt, który już tak ostrych odruchów nie wywołuje (dałem radę spożyć całe) to Łosoś po hawajsku od Graala. Pamiętajcie – jeżeli tego typu produkt, to tylko „po meksykańsku” jest zjadliwy. Zgodnie z zasadą „zapłaciłeś to żryj” zmusiłem się i zjadłem całego hawajskiego łososia, ale Wam nie polecam zdecydowanie! Męczyłem się z nim…

Oczekiwałem jakiegoś smaku z ananasami czy kokosem, coś egzotycznego – może miałem podświadomie na myśli pizzę hawajską. A to było ledwo łososiowe i ledwo zjadliwe. Też nie polecam.

Komentarze
  1. smirnoff pisze:

    zielone pudełko z serem Feta i sosem Vinegret jest zajebiste, własnie wpierdalam

  2. Paaaulina7777 pisze:

    Jeżeli próbowałeś tylko jedną kombinację z surówek „Zielone Pudełko” to nie wypowiadaj się na temat całej reszty. Wiadomo każdy ma swoje zdanie i lubi co innego, ale nie zrażaj innych ludzi do tych sałatek bo ja np. próbowałam wszystkich i moim zdaniem jest to bardzo dobra, szybka i lekka przekąska, mi wszystkie smakują! Namawiam do spróbowania.

    • wildwezyr pisze:

      Wypowiadam się bo mi nie smakowało. Każdy ma swoje zdanie. Na szczęście prawdopodobnie nigdy nie będzie mi dane korzystać z twoich rekomendacji – bo mamy widać zupełnie inny gust – to co smakuje Tobie – u mnie wywołuje odruch wymiotny. Po jednej totalnej porażce nie mam zamiaru tracić kasy, ani obrzydzać sobie życia kolejnymi. Najprawdopodobniej większość konsumentów postępuje tak samo, a nie – jak mi coś nie smakuje od Grześkowiaka, to może dam mu drugą i trzecią szansę – kupię wszystkie jego surówki i będę próbować, pewnie któraś mi posmakuje. Po co się tak katować. Miało szansę Zielone Pudełko i ją straciło przy pierwszej próbie. Drugiej nie dostanie. Zazwyczaj właśnie tak robię z różnymi seriami produktów…

      A że to było dla mnie tak okropne, to postanowiłem podzielić się swoim odczuciem publicznie. A co – nie wolno mi? 😉

      A tak swoją drogą, to czemu podobnych zastrzeżeń nie zgłaszasz do Graala? Czyżbyś była nasłana od Grześkowiaka, czy próbowałaś wszystkich puszek Graala i wszystkie Ci nie smakują 😉 ?

      • Heniek pisze:

        Może trafiłeś na źle przechowywaną surówkę i była nieświeża. Co jakiś czas jadam takie surówki nie tylko tej firmy i raz się naciąłem, że było nieświeże(nie pamiętam jakiej firmy) i wyrzuciłem, ale poza tym uważam, że są dobre. Na pewno nie są tak dobre jak samemu robione, ale warto czasami warto kupić jak ktoś lubi surówki a nie ma czasu samemu sobie zrobić. Proponuje jeszcze jedną próbę.
        Co się tyczy Grala to nie jadłem, więc się nie wypowiadam.

  3. kasia kraków pisze:

    a ja uwielbiam te surówki , kupuję je co 2 dni 4 sałatki i jem dwie dziennie.

Skomentuj

