Reklamacja wadliwego produktu w e-sklepie – w jeden dzień… czy to możliwe?

Posted: 2010/08/02 by wildwezyr in Zwykły wpis
Tagi: , , , , , , , ,
znów to samo logo ;-)

znów to samo logo 😉

Już kiedyś pochwaliłem ten e-sklep, że bardzo szybko realizuje zamówienia. Łyżką dziegciu w beczce miodu był wadliwy termometr. O czym nie omieszkałem wspomnieć – na blogu, na Buzzie i na profilu FB YerbaMateStore.pl.

Nie liczyłem na taką reakcję… Na swoje usprawiedliwienie – że piszę o tym dopiero teraz – mogę podać szok ;-). Trochę to naciągane, ale niech będzie.

Otóż – kurier przywiózł mi drugi termometr – tym razem sprawny. Stało się to szybko, sprawnie, bezboleśnie i bezkosztowo (dla mnie).

Czy każdy e-sklep mógłby tak działać? Byłoby miło.

Jeżeli chodzi o szybkość realizacji zamówień – z moich skromnych doświadczeń w e-zakupach mogę polecić też morele.net. Bardzo wygodnie – zamawiam i odbieram u nich w punkcie odbioru. W sumie każdy e-sklep mógłby mieć taki punkt – w dogodnym dla mnie miejscu (hehe). Może to jakaś przyszłość e-zakupów jest? Zamawiasz on-line, a potem możesz sobie odebrać w dogodnym miejscu bez płacenia np. 15 zł za kuriera?

I na koniec – nie wiem jakie to ma znaczenie dla pozytywnego i sprawnego załatwienia sprawy – ale moim zdaniem warto się poskarżyć w serwisach społecznościowych – tam gdzie firma ma konto. Warto też – jak już sprawa się wyjaśni – pochwalić. Co niniejszym uczyniłem ;-).

Komentarze
  1. Wildwezyr pisze:

    Wildwezyr…

    […] something about wildwezyr[…]…

Skomentuj

