Serwis gwarancyjny notebooków HP – muszę pochwalić

Posted: 2010/07/25 by wildwezyr in Zwykły wpis
Tagi: , , , , , , ,
tak to niby wygląda na obrazku

tak to niby wygląda na obrazku

Mam notebooka HP Pavilion – od prawie dwóch lat. Nie jestem z niego zbyt zadowolony, HP zeszło raczej na psy, wolałem zdecydowanie jakość mojego starego Compaq Presario X1000.

Ów design, którym tak się chwalono w materiałach promocyjnych jest oparty o wzorki na tanim plastiku. Po włączeniu całość świeci jak dyskoteka w remizie.

Znajomy ma bardzo podobny (chyba dokładnie taki jak na obrazku) i też psioczy na psiakość i wiejską dyskotekowość, ale raczej – nie na serwis, bo jego w serwisie już też lądował…

Od początku też miałem z nim pewne problemy – przegrzewał się. Do tego doszło wyłamanie się lewego przycisku touchpada itp.

Okres dwuletniej gwarancji się kończył – najwyższy czas oddać sprzęt do naprawy. I żeby było śmieszniej – podczas zgłaszania usterek przez telefon dostałem instrukcję jak rozwiązać problem z przegrzewaniem – nowy BIOS ze strony hp.pl. OK! Ale podczas instalacji poleciał niebieski ekran śmierci i do serwisu pojechała cegła a nie notebook – nawet nie chciał się już uruchamiać…

Jakież było moje zdziwienie, gdy po trzech dniach komputer wrócił. Myślałem, że oddają mi go i kwestionują usterki – że nie są gwarancyjne itp. Ale nie – wielkie pozytywne zdziwienie. Naprawili, w tym – wymienili mi ten plastik otaczający klawiaturę i touchpada na nowy.

Czyli – mimo psiakości sprzętu – serwis bardzo pozytywnie – 2 lata gwarancji, z domu zabiera i do domu sprzęt oddaje kurier. No i ta szybkość. Czy inne serwisy też są takie sprawne? Wątpię.

Komentarze
  1. zyga pisze:

    siema mam tylko dwa pytania jak moge zapytac mam dokladnie taki sam laptop jak na twoim zdjeciu i dokladnie te same usterki przegrzewa sie i wylamany lewy przycisk kupilem go w niemczech ma jeszcze miesiac gwarancij niewiem czy moge go oddac tutaj w polsce tesz czy tam w niemczech gzie zostal zakupiony i czy to przejdzie jeszcze przez gwarancje jak mozesz to odpisz z gory dziekuje i pozdrawiam

    • wildwezyr pisze:

      Ja swój komputer kupiłem w Polsce. Nie wiem jak to będzie dla komputera kupionego w Niemczech. Proponuję zadzwonić do HP! Dzwonisz, podajesz numer seryjny (ten spod spodu) i dowiesz się czy masz u nas gwarancję. Ja miałem gwarancję door-to-door – czyli kurier zabiera ode mnie i oddaje mi – bez płacenia, bez wysyłania, zawożenia. Być może masz właśnie taką gwarancję i może ona działa na terenie Unii, albo na całym świecie – nie wiem, zadzwoń, po chwili się dowiesz. Byłoby miło, gdybyś dał znać w odpowiedzi jak to wyszło.

  2. nona pisze:

    hej hej! dokładnie taka sama sytuacja, rok temu wyłamany lewy touch pad, w tym roku – dokładnie po roku, to samo, wtedy czekałam niecały tydz, teraz prawie 2tyg i ciągle pojawia mi się, że naprawa jest opóźniona i codziennie podają następny dzień na niby planowaną odsyłkę laptopa. Wiesz coś może jak z nimi postąpić – drugi raz ten sam problem, a zaraz mi się gwarancja kończy, więc co za rok znów mi się to stanie? dobrze byłoby coś wyegzekwować od hp 😉

  3. wozniak pisze:

    kupilem swoj w dani gwarancja hp dziala na caly swiat trzeba jedynie skonsultowac sie z siedziba serwisu w kraju w ktorym chcesz go naprawiac rowniez mialem problemy z radiatorem kozystalem z serwisu i naprawde w stosunku co do innych marek typu acer czy asus z ktorych rowniez zdazylo mi sie kozystac hp mnie naprawde milo zaskoczyl pelna profeska

Skomentuj

