google chrome - chcemy tagować bookmarki

google chrome - chcemy tagować bookmarki

Z powodu pogarszającej się wydajności mojego Firefoxa, postanowiłem przerzucić się na Google Chrome. Po raz kolejny… I znów tylko ta jedna, ostatnia – kluczowa – sprawa urywa mi w Chrome ręce. Ja to Chromolę, żeby nie móc sobie dodać tagów do bookmarków?

Długo mógłbym pisać o co chodzi, w czym problem itp. Robiłem to już np. na antyweb.pl, robiłem też na Google Buzz. Zamiast tego – przykładowe zgłoszenie, polecam lekturę wraz z komentarzami, np.:

I'm trying to be patient but I don't know why this feature is being
neglected, there has been no feedback from Google regarding
this missing feature.

Dodaliby ten jeden ostatni brakujący ficzer i byłby ideał a nie brałzer ;-).

Kto nie używał, ten pewnie nie zrozumie, czemu te swobodne tagowanie na prywatny użytek jest takie ważne. Dlatego – polecam spróbować, ja zupełnie na takie zakładki się przerzuciłem.

I proszę, nie wypisujcie nigdy takich bzdur:

Znalezione na ławce w ursynowskim parku - "Tagowanie jest głupie" ;-)

Znalezione na ławce w ursynowskim parku - "Tagowanie jest głupie" 😉

Skomentuj

