Towar dostarczony w 20 godzin od zamówienia – każdy e-sklep mógłby tak działać!

Posted: 2010/05/08 by wildwezyr in Zwykły wpis
Tagi: , , , , , , , , , , ,
logo e-sklepu co w 20 godzin dostarcza towar

logo e-sklepu co w 20 godzin dostarcza towar

Zamówiłem wreszcie yerba matę z http://www.yerbamatestore.pl/. Nie robię zbyt często zakupów w e-sklepach, ale to chyba nie jest standard. 20 godzin po złożeniu zamówienia płaciłem już kurierowi z UPS i mogłem siorbać yerbę. UPS nie pochwalę, bo kurier nie zadzwonił, tylko od razu przylazł niezapowiedziany. Był jak raz w okolicy… z tragarzami… Tak się tłumaczył – jak zgłosiłem do tego pretensje.

Cen w sklepie, jakości towarów oceniać nie chcę – mam za mało danych do porównania, chodzi mi tu tylko o ten czas dostawy. Gdyby tak każdy sklep potrafił – to by było coś. A yerba wcale się nie poprawiła w smaku odkąd ją ostatnio piłem. Zamówiłem też jakieś smakowe, ale niewiele ratują sytuację ;-). Właściwe to najważniejsze, żeby działały pobudzająco – to się jakoś przymuszę (ale chyba mi jednak yerba nie posmakuje), ale na ocenę tego jest jeszcze za wcześnie. Oj, ciężko będzie…

Przy okazji: kupiłem termometr aby mierzyć temperaturę wody na herbatę zieloną, czerwoną i yerbę. Niestety źle działa. Dziadostwo. Dla wrzątku np. pokazuje tylko 85 °C, żenada. 15 zł wyrzucone w błoto? Dodałem im krytyczny komentarz do produktu – czeka na moderację. Ciekawe czy go wrzucą na stronę.

Komentarze
  1. […] kiedyś pochwaliłem ten e-sklep, że bardzo szybko realizuje zamówienia. Łyżką dziegciu w beczce miodu był wadliwy termometr. O czym nie omieszkałem wspomnieć […]

Skomentuj

