buzz charts

buzz charts - nadal jestem w top 100 writers

W tej chwili (gdy piszę te słowa) mam 99 followersów na Google Buzz. Z tego wyniku jestem o tyle zadowolony, a nawet dumny, że bazę (buzzę?) śledzących budowałem niemal od zera. Oznacza to, że osoby, które mnie śledzą, robią to świadomie i aktywnie – w pewnym momencie podjęły decyzję, że warto mnie śledzić. I to widać choćby w komentarzach pod moimi wpisami na Buzzie. Na żadnym innym serwisie nie obserwuję tak dobrej interakcji = dyskusji na różne tematy – jak właśnie na Buzz.

Chciałem podziękować moim followersom (=”obserwującym mnie”?). Świetnie mi się z Wami dyskutuje. Naszych interakcji będzie więcej!

Kolejnych – w tym magicznego setnego – mogę zachęcić obietnicą częstego komentowania jego wpisów o ile mnie jakkolwiek zainteresują i/lub klikania w [Podoba mi się] – tego moim zdaniem nigdy za wiele, niech wystąpi pierwszy który nie lubi jak inni lubią jego wpisy ;-).

Po małej napieprzance (wymianie zdań?) na Buzzie jestem znany z tego, że jako jeden z pierwszych pokazałem, że rebuzzując innych jest sens (moralny?) wyłączać możliwość komentowania u siebie. Chodzi o chwałę autora oryginalnego tekstu, który uznajemy za wartościowy oraz powstrzymywanie fragmentowania dyskusji. Aktualnie sam się zastanawiam, czy te blokowanie ma zawsze sens. Ale – o moich przemyśleniach na ten temat – dowiesz się na pewno na Buzzie 😉 !

Swojego setnego followersa chciałbym jakoś uczcić, uhonorować…

na co nie może liczyć mój setny followers

na co nie może liczyć mój setny followers

Coś się wymyśli…

Na koniec, na zachętę – utwór muzyczny. Odkąd bryluję na Buzzie, zamiast słyszeć „w holenderskim gazie”, wydaje mi się, że śpiewają „w holenderskim buzzie” ;-). Nazwę zespołu „Chamski letni podryw” należy sparafrazować jako „Chamski buzzowy lansik” ;-)…

Chciałbym być choć trochę tak przystojny jak brzydszy z tego duetu. Ale – zamiast tego – mam rozbuchane i zakręcone ego – całkiem jak spirala w moim avatarze. Z tym się nie mogą równać nawet kolesie z Chamskiego letniego podrywu. Wiesz o tym bejbe?

Komentarze
  1. martagrzechwart pisze:

    Mam dwa pytania. Który z gości z duetu jest brzydszy? … ja nie mogę się zdecydować.
    I ważniejsze, czy byłam setna?

    • wildwezyr pisze:

      Pierwsze pytanie – o urodę chłopców z Chamskiego letniego podrywu – jest trudne. Ma nawet nieco egzystencjalną naturę ;-). Kluczem do rozwiązania jest córka wulkanizatora. Ja nią niestety nie jestem – więc nie potrafię odpowiedzieć, a Ty?

      W drugim przypadku – nie widzę Cię na liście śledzących mnie na Buzz. Jedyne co trzeba to konto na Gmail i kilka klików. Musisz wejść tu: http://www.google.com/profiles/wildwezyr#buzz i kliknąć [Obserwuj użytkownika] – taki wielki przycisk powinien być po prawo. Ale jeżeli nie masz konta na Gmail, to chyba nie dasz rady tego zrobić.

      Tak czy inaczej – bardzo zachęcam, nawet jeżeli będzie to wymagało założenia konta (to też kilka klików i już)! Zachęcam też abyś zaprosiła koleżanki! Jak najwięcej! Jestem za parytetem płci wśród moich followersów, a niestety chwilowo kobiety są w mniejszości! A tam za parytetem płci – ja bym nie miał nic przeciwko gdyby kobiety stanowiły większość! Chętnie bym zastosował w tym celu nawet jakieś rozwiązanie siłowe, a nie tylko namowy… I miałbym wtedy buzzowy harem… Ech, się rozmarzyłem ;-).

      BTW: jeżeli się pospieszysz, to nadal możesz być tym setnym followersem!

Skomentuj

