Witaj, świecie!

Posted: 2010/03/10 by wildwezyr in Ogłoszenia duszpastersko-parafialne

Hmmm. Tytuł wpisu zostawię, bo nawet pasuje ;-).

Za namową znajomych postanowiłem założyć sobie bloga. To nie będzie mój pierwszy blog, w największym poprzednim blogu (teraz już zarzuconym) mam 344 wpisy i prowadziłem go 3 lata. Tylko tamto było rodzinne – z założenia dla wąskiego kręgu odbiorców. No i na bloggerze.

Tym razem będzie inaczej – tematyka zawodowa: internet, społeczności, it i inne moje przemyślenia które uważam za wystarczająco istotne aby chcieć się nimi dzielić szerzej ;-). Zapewne zazwyczaj nie są to tak mądre i ważne dla ludzkości myśli ;-). Jednak – jak czytam różne popularne blogi – to wydaje się, że moim przemyśleniom nic nie brak a nawet są trafniejsze od cudzych. Oczywiście w tej radosnej ocenie mogę być odosobniony…

Zamierzam opisywać i krytykować głupie i dziwne myślenie innych, instynkty stadne, dziwne schematy działające w webowych społecznościach itp. itd. Po drugie będę pisał o swoich odczuciach z testowania/używania różnych serwisów (wordpressa też) i gadżetów/technologii, a po trzecie… dokumentował zmagania swojego startupa robionego w ramach pracy zawodowej w Foxys.

To pierwsze wykonuję dotychczas poprzez komentowanie wpisów tu i ówdzie. Będę chciał wypracować jakiś sposób na zamieszczanie swoich komentarzy lub linków do nich tu na blogu – czasem moje komcie wychodzą dłuższe (no i oczywiście – ciekawsze! ;-)) niż sam artykuł jaki jest pretekstem do wygłoszenia moich poglądów.

Czas kończyć pierwszy żałosny wpis, takie pierwsze koty za płoty. Wyszło słabo, mam nadzieję, że się rozkręcę ;-). Albo kostkę skręcę jak MC Insecure z Kolektywu WTF…

choć temu kolesiowi jak raz nie brakło samoświadomości odnośnie własnej lamerskości, czego i sobie życzę…

No dobra – tytuł wpisu może zostać taki jaki mi wordpress wrzucił na dzień dobry, ale skórkę zmienić trzeba!

Komentarze
  1. wildwezyr pisze:

    slogan bloga zmienię jak szczęśliwie uda mi się więcej wpisów zrobić i nie będą tak nadęte jak ten pierwszy. póki co – faktycznie, jest to: „Po prostu kolejny blog na WordPress.com”.

  2. Wpis bardzo dobry i praktyczny. Chociaż z jedną rzeczą się nie zgadzam ale to taka drobnostka…

    • wildwezyr pisze:

      Dzięki za feedback ;-), jednak pozostałe identyczne komentarze pod innymi wpisami pozwoliłem sobie wrzucić do spamu ;-). Nie obraź się ;-p.

Skomentuj

